03 januari 2007

Gott nytt år

Jag vet. Skandaldåligt med uppdateringar den senaste tiden. Men jag kan bara skylla på julskinkan, tomten och nyårsbubblet. På tal om bubbel, så var det middag hos F på nyårsafton. Ungarna låg kvar och C och jag åkte hem vid tvåtiden. Vi var toktrötta, men av någon anledning ville vi se en film och dricka te (ja, faktiskt). Ett recensionsexemplar av Feed åkte in i spelaren - och det var ju ingen bra idé. Märkligare film får man leta efter. I ärlighetens namn såg vi bara någon minut, för sen skriker C: "Va äckligt. Stäng av. Det här är ingen bra inledning på nya året". Jag kunde bara hålla med. Det blev Walk The Line istället. Ett betydligt bättre val. Fortfarande en grymt bra film, så jag förmodar att den nu ska göra 2007 till ett grymt bra år. Skål på det.

Inga kommentarer: