19 januari 2007

När Sean och Emilio dök upp

Hamnade i tv-soffan vid sjutiden. Vilket jag absolut inte hade tid med. Barnen skulle se Vänner och jag hade ingenting emot det. Men det fanns liksom lite annat att göra. I köket bland annat, där den trasiga diskmaskinen står och brummar och väntar på en servicetekniker som behagar komma först om två veckor. Så Vänner-asvnittet kändes helt klart som ett bättre alternativ och snart satt jag och skrattade högst och mest. Och när plötsligt Sean Penn dyker upp som Phoebes tvillingsyrras kille, så var kvällen i stort sett räddad. Han var dessutom utklädd till solsystem (det var Halloween) och det gjorde det hela ännu mer absurd. Och högst otippat. Ungefär som i måndags (tror jag) då den första Mission Impossible visades på tv. Jag har sett den (även om det var ett par år sedan) och slötittade bara, men vaknade till när jag fick syn på Emilio Estevez som kollega till Ethan Hunt. Hur hamnade han där? Han var fanimej inte med förra gången. Har de photoshoppat in honom för att han behöver få fart på karriären igen? Efter lite ögongnuggande gick jag in på Imdb och hittade hans namn näst längst ner i rollistan (uncredited). Mycket märkligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häng me lite nu. Sean har varit me i flera avsnitt. Han e cool. Bruce Willis har ju ocxå gästspelat.

Anonym sa...

Det vore bättre om du ägnat kvällen åt disken...

Hon som var på fest