20 november 2006

Scream for me Stockholm

De senaste dagarna har varit partyintensiva. Först firade King att tidningen välförtjänt hade blivit Årets tidsskrift 2006. Det blev rätt stillsamt mingel på redaktionen, men på fredagseftermiddagen bar det iväg på en rejäl grisfest-kryssning. Bacardi bjöd, Petter och Melody Club spelade och det folkligt, festligt och fylla. Med skräckblandad förtjusning upptäckes det i dag att delar av detta äventyr finns dokumenterat på vimmel-skvaller-sajten Sthlms Finest. Notera mitt vippass samt okänd beundrare (Hej, Göran). Min hjärna vet inte riktigt hur den ska ta till sig denna information, så jag lämnar ämnet och går över till Iron Maidens Globen-konsert i lördags. Där slutade nämligen min aktivitetshelg. Och Maiden var bra. Tajta och underhållande, även om alla låtarna på senaste plattan inte håller att framföra live, vilket engelsmännen dock envisas med att tro.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår att Iron maiden vill spela nya låtar. De måste ju va heltrötta på alla gamla. Nya cden är asbra.

Anonym sa...

Du är snygg!