06 november 2006

Europes bloggmiss

I podden hårdlyssnar jag just nu på de nyinköpta plattorna med Black Label Society (Shot To Hell), Jet (Shine On) och Europes Secret Society. Black Label är lysande, Jet och Europe växer. Ska se på Upplands Väsbys stoltheter på torsdag. På Hovet. Kan bli kul, även om de inte var så bra när jag såg dem senast (på Sweden Rock Festival). Europe har för övrigt en märklig sajt på Expressen. De kallar den för en blogg, men personligen lägger jag en helt annan verkshöjd på en sådan. För det första skriver medlemmarna (främst Ian) bara typ 10 ord om dagen. Dessutom är den full av stavfel, särskrivningar och framförallt är den helt ointressant. Vilket är synd. Här finns det säkert bra grundstoff till en riktigt bra blogg - om någon annan skrivkunnig person hade spökskrivit och varför inte plåtat lite också. Nä, det kan bara bli bättre, sa flickan eller vem det nu var. Thomas Ertman kom tillbaka. Allt är förlåtet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tacka vet jag din blogg. Det är kultur och finess i perfekt kombination.

Anonym sa...

Av ren nyfikenhet läste jag nu Hr Hauglands lekstuga och konstaterar att han har en stil att skriva som gör sig bäst på radio. Fattigt. Men han kan ju trumma litegrann så vi får vara storsinta...

Konfekt sa...

Håller med dig, Björne. Trumma och radioprata kan han. Dock inte blogga.