09 oktober 2006

Hässelby runt

Tillbaka framför datorn efter en helg med många sociala inslag. Hälsade på sjuka pappa, hjälpte mamma bära grejer, fikade med svärmor och dylikt. Hann också med att se Storm på dvd (nej, jag hade inte sett den förut, men den var så bra som jag hade hoppats på att den skulle vara. Mer sånt). Dessutom sprang jag och C och runt 3 000 andra Hässelbyloppet i går. Det gick hyfsat, med tanke på att jag mådde så dåligt i lördags att jag först inte hade tänkt springa. Men tiden blev 58.12, vilket är aningen bättre än Midnattsloppstiden.
Naturligtvis sprang C på en bättre tid. 54 och någonting.
Göran tog bilden. Tack Göran.

3 kommentarer:

Anonym sa...

54,56 för att vara exakt. ;-)

C

Anonym sa...

Anytime
GT

Anonym sa...

Fan, vad ni är hurtiga. Jag är grymt impad.